Maarja Kangro dokumentaalromaan “Klaaslaps” räägib veel sĂĽndimata lapse väärarengust, akraaniast. Räägib ĂĽksikasjadeni välja kõigest kaasnevast: arsti ooteruumi akendest […]
kaja kann
Uus Von Krahl on väga avatud. Kahtlen sĂĽgavalt, kas seda kõike Juhan Ulfsakil või Jaak Printsil isiklikult vaja […]
Von Krahli Teatri ja EMTA lavakunstikooli koostöös valminud lavastus “Ei usu!” tegeleb näitlejale pidevat peavalu tekitava kĂĽsimusega: kuidas […]
Rakvere teatri lavastus “Karge meri”, mis on August Gailiti samanimelise romantilise mereromaani lavaversioon, lavastajaks Elar Vahter, on kõike […]
Maria Metsalu lavastus “Kultuur” mõtiskleb päikesest kolmes ruumis: Tallinnas Raekoja platsil, Kanuti Gildi suures saalis ja black box’is. […]
Kaja Kann vaatab voogteatri etendust ja arutleb, kas see on teater. Lavastus: “Ligipääsmatuse poolus”, eˉlektron ning TĂś Viljandi […]
Restoranikultuurist pärit mõistet loomaliha kohta kasutades peab ĂĽtlema, et Tanel Saare lavastus “Kabaree. Põrgu” on well done, tõsiselt […]
Näitleja ja etenduskunstnik Liisa Saaremäel on viimasel ajal jõuliselt esil: ĂĽks võtmerolle Juhan Ulfsaki lavastuses “Teoreem” Draamateatris, Kanuti […]
Teatris olles teeb tants su aju tĂĽhjaks, siis ergastab ja kodus, hiljem taas oma isiklikke probleeme lahendama hakates, […]
Kuidas valmistuda talveks, millega meid hirmutatakse, kirjutab Kaja Kann. Kui juhtumisi ei ole raha, elektrit ega lahedat valikut […]
Lauri Lagle uuslavastus “Ainult jõed voolavad vabalt” esietendus Noblessneri valukojas Nobeli saalis. TĂĽĂĽne meri, pilvealune soe ilm, kumera […]
Selleks, et elada nii, et hiljem saaks öelda, et mina tegin, peab erinevatele ettepanekutele ĂĽha rohkem vastama “pigem […]
Kui tavaliselt peetakse poliitilise teatri all silmas seda, et teater astub kaasa päevapoliitika ning ĂĽhiskonna meeleolude ja hoiakutega, […]