Alex Ljadov: Girl Power – koostöö Victoria Beckhamiga

Victoria Beckham x Target kampaania

9.aprillil tuli moedisainer Victoria Beckhamil koostöös USA suuruselt teise jaemüügiketiga Target välja uus rõivakollektsioon slogani all “girl power”. Kampaania tunnusmuusikana kõlab otseloomulikult naise enda ikooniline hitt Spice up your life. Fotograafiks oli moemaailma hetke nõutuim nägu Willy Vanderperre ning stilistiks Vanessa Reid.

Kell oli umbes viis hommikul, kui ma lennujaama jõudsin. Unisena kõndisin check-in kassasse ning ulatasin oma passi torisevale tädile, kes hetk tagasi oli tuliselt vaielnud eelmise reisijaga. Naine vaatas mulle sarkastiliselt otsa: “I’m sorry miss, but there is no one named Alexandra Ljadov traveling to Miami today on Delta airlines at all!” Ausalt öeldes olin pisut šokeeritud, sest mul olid ju piletid meilis olemas. Lõpuks sain oma unise agendi telefonitoru otsa, kes omakorda võttis ühendust Targeti reisifirmaga. Tuli välja, et pilet oli broneeritud Alexandra Elizabeth nimele. Ümbervormistamine lõpuks tehtud, oli mul aega 10 minutit, et läbi turvaväravate oma gate’i joosta. Ja otseloomulikult osutusin just mina isikuks, kelle kotile seal pommikontrolli oli vaja teha. Viimaks sain sprintida väravasse, mis asus lennujaama teises otsas. Lõpuks pardale jõudes hakkas süda selle tralli peale korralikult läikima.

Kolm tundi hiljem maandusime mõnusalt kuumas kliimas keset palme ja hommikune stress oli peast pühitud. Hotelli jõudes tegin oma fittingu ja seejärel võtsin koos Julia Banas‘ga sihi basseini äärde.

Modelli ebaglamuurne tööpäev

Esimese võttepäeva veetsime mereäärses hiiglaslikus valgest marmorist villas, mis seest meenutas mulle luksuslikku Great Gatsby party house’i. Õue ma päeva jooksul niiskuse tõttu minna ei tohtinud, sest muidu oleks juuksed puhvi läinud, mis omakorda oleks osutunud juuksuri õudusunenäoks. Vaade make up ja hair station‘st helesinisele veele ja kuldkollasele rannaliivale ei teinud olukorda kergemaks.

Hiljem liitus meiega ka Victoria ning tema palve kohaselt tegime interneti avarustes populaarsust koguva mannequin challenge’i. Fotograafile see idee just väga ei meeldinud, kuna päike laskus iga minutiga üha madalamale ning kaotasime väärtuslikku pildistamise aega. Minuga koos osalesid võttel ikoonilised supermodellid Sasha Pivovarova ning Candice Huffine, lisaks neile ka uus tegija Lineisy Montero.

So much fun shooting the #VBxTarget campaign in Miami this week #mannequinchallenge x VB @target @targetstyle

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on

Teisel päeval pildistasime kellegi über fancy kodu aias erkrohelise heki labürintide keskel. Kuna modellid pidid niiskuse tõttu taaskordselt oma trailerites püsima, siis juhtus nii, et üüratu suur production staff team oli kogu lõunasöögi ära söönud. Kuna Willy on väga kaastundlik talentide osas, siis kamandas ta assistendid lähimasse McDonalds’isse burgereid tooma. Päris naljakas oli vaadata, kuidas viis golfiautot burgeritest pungil paberkottidega tagasi jõudsid.

Viimasel päeval pildistasime keset liivatüüne. Päike põletas lagipähe, kuid sellistes olukordades mõtlen alati, et pigem las olla vastikult kuum, kui meeletult külm. Tihti tuleb ette, et pean suveriideid miinuskraadides pildistama. Viimasel videovõttel kõndisin Sashaga käest kinni hoides kaamera poole ning Willy karjus õhinaga: That’s a wrap everyone! (Pildistamine on lõppenud).

Hakkasime juba tähistama, kui järsku ilmus välja firma advokaat, kes teatas, et kuna Trump valiti presidendiks, siis uuest aastast keelatakse telekas reklaamid, kus sama sugupoole esindajad on teineteisega otseses füüsilises kontaktis, sest see pidavat looma lastele vale mulje. Kõik jäid keset melu sügavasse mõttesse. Hiljem pildistasime selle stseeni uuesti ja lahkusime heatujulistena. Hotelli jõudes kukkusin voodisse ning jäin kohe magama, sest kolm päeva järjest oli äratus olnud 4:30 hommikul. Uni oli mesimagus.

Kuidas on teha koostööd Victoria Beckhamiga? Mida olen temalt õppinud?

Tunneme teineteist paar aastat ja selle aja jooksul olen osalnud mitmel tema moeetendusel. Tuleb üsna igavalt tõdeda, nagu paljude kuulsuste puhul, et ta on täitsa tavaline inimene, kellele lihtsalt meeldib see, mida ta teeb. Me kõik oleme samasugused inimesed – see lihtne tõdemus on kiire ununema ja me kipume edukaid inimesi ülemüstifitseerima. Tuleb lihtsalt olla sina ise, mitte teeselda, tuleb üles leida oma isikupära ja teha seda, mis sulle meeldib. Siis lähevad asjad hästi. Seega võib öelda, et olen õppinud temalt kõike ja mitte midagi.

Sarnaselt teiste disaineritega viibib ka tema pildistamistel vähe aega, enamuse tööst teevad ära assistendid, kes disainerite visiooni ellu äratavad. Kollektsiooni valmimisel on Victoria aga extremely hands on!

Mis Victoria Beckhamit paljudest eristab on see, et ta on väga soe ja hooliv inimene.

Ja viisakas. Inimesed hindavad viisakust. Talle jäävad pisikesed asjad meelde ja uuesti kohtudes mäletab ta mõnda jutuajamises olnud seika üle küsida. See on meeldiv. Kuna päevad on pikad, siis ta samuti tunneb huvi, kaua keegi jaksab, kas on pausi vaja jms. Kõik need on pisiasjad, aga tähtsad, sest panevad mind samuti tundma, et minust hoolitakse ja minu tööd hinnatakse.

Samuti on temaga chill rääkida ja tal on hea eneseiroonia. Ta ei ole inimene, keda üldjuhul avalikel fotodel naeratamas nähakse ja kui temalt kord küsiti, miks ta ei naerata, siis ta vastas – Fashion stoled my smile, tegi sellest ka särgi ja nüüd on sellest saanud üsna kuum kaup.

Kui mõelda, kuidas ta on mind mõjutanud, siis olulisim ehk ongi see, et ära mine ülbeks, ükskõik kui hästi sul ka ei läheks, jää kahe jalaga maa peale. Ja – kõik on võimalik, kui palju ja hingega tööd teha.

Victoria Beckham x Target kollektsioon.

Stay fab, Alex
instagram@alexandraelizabethljadov
snapchat@alexandraljadov
2satans

Alex Ljadov

Alex Ljadov on maailmarändur, kelle reisikohver paikneb hetkel boheemlaslikus West Harlemi korteris. Aeg-ajalt kirjutab ta Edasile oma tegemistest modellimaailmas ja kreatiivsest elust originaalsuse mekas New York’is. Loe artikleid (19)